Založ si blog

Radikálne šialení liberáli žnú čo zasiali

Pokus o atentát na premiéra Slovenska, ktorý sa dnes udial je niečím šialeným. To sa píše všade. Žiaľ už sme našli aj komentáre tipu TAK MU TREBA, alebo DOBRÁ SPRÁVA. Takýchto ľudí by som poslal pred súd. Natvrdo. Treba si ale na rovinu povedať, že bez plávajúceho lista na oblohe by nebol vietor. Alebo severák.

Prečo sme ale dospeli až do tohto štádia a aký vietor nám prihnal tieto márnnivé ničoty? Namiesto toho, aby porazení politici a ich propagandistickí kamaráti z médií normálne prijali porážku, opak sa stal žiaľ pravdou. Búšili, hromžili, organizovali protesty, vykrikovali nenávistné heslá. To boli presne tí, ktorí dnešní protest zrušili. Začala by totiž občianska vojna. Som o tom presvedčený. Všetci tí novinári, ktorí aj zlé počasie dávali za vinu Ficovi, by si dnes mali spytovať svedomie!!!

Herci, ktorí namiesto šírenia kultúry premenili svoju prácu na propagandistickú drinu plnej nechutností. Presne títo majú obrazne časť krvi na svojich rukách. Presne títo, ktorí nevedeli prehryznúť demokratické voľby. Dvoje voľby. Noty mali asi veľmi jasné: „Nesmí projít za žádnou cenu.“ Pomohol som si replikou zo známeho filmu PELÍŠKY.

Poďme ale ďalej k dôvodom, ktoré možno viedli k dnešnému ohavnému činu. Veliteľ strany PS, študovaný na prevraty išiel ako píla. Ako dobre namazaný stroj, hoc voľby prehral. Prehral ich svojim spôsobom dva krát. Ale bolo to málo. Zháňal ľudí na námestia a vrešťal a kričal. Rozdeľoval spoločnosť a hecoval ich k nenávisti. A presne toto je výsledok jeho šírenia tolerancie a demokracie. Nielen jeho, menovať by sme mohli viacerých, ale nemá to zmysel.

Počkajme si, čo povedia ďalšie správy o premiérovi a jeho zdravotnom stave. Všetci to odsúdili. Bez ohľadu na politické tričko. Čo je pochopiteľné. Je potrebné si uvedomiť, že za to ale niekto nesie následok. To som popísal vyššie. To že bol strelec básnik, ako som napríklad ja… nie všetci umelci a herci a spisovatelia, tak ako to kážu na svojich protestoch tí spravodliví a pravdiví a tolerantní nie sú na ich strane. Nikdy som nebol na žiadnom proteste, necítil som tak. Som apolitický, nikdy v živote som ešte nebol voliť, hoc mám názor. Minule povedala pani Vašáryová, že voliči Fica sú spodina. Dokonca to v jednej relácii potvrdila. Ak by som ja teraz povedal, že tí ktorí slepo nenávidia sú dnes spoluzodpovední za tento ohavný čin ktorý sa stal? Ale nepoviem to, nemalo by to zmysel a zrejme ani logiku.

Radikálne šialení liberáli žnú čo zasiali. Verím však a chcem veriť, že tento skutok vášne neznásobí, ba práve naopak a všetci konečne precitneme a pochopíme, že tadiaľ cesta nevedie. Môžeme sa normálne baviť. Básnici, nebásnici, modrí, červení. Nemusíme sa milovať a objímať. Rešpektujme svoje názory a nechovajme sa ako väčšina opozície a jej fanúšikov, ktorí ponižovali polovicu Slovenska za iný názor.

Pánovi premiérovi prajem skoré uzdravenie.

Jano Marton

Ja a môj OASIS

19.07.2024

Dnes ráno prišla poštárka a doniesla mi darček. Platňu… Presne pre tento album z roku 1995, ktorého LP držíme s Ľubom v ruke som začal tvoriť. Vyvinulo sa to celkom jednoducho a nečakane. Lebo plány v živote sú absolútne na hovno. To je teda môj názor. Buď to príde, alebo nie. A to je jedno, čoho sa to týka. Vtedy to proste prišlo. Album od kapely OASIS – (what´s [...]

Ján Marton a Pavel HIRAX Baričák – Vianoce

16.07.2024

Vianoce Darčeky už čakajúna neposlušné detia v krčme na rohusa ešte stále svieti Kapor a oplátky pol deci na stojáka kravaty a viazanky kapustnica prihára pre nás… Na Vianoce našej lásky v zime nám kvitnú sedmokrásky a každý deň je ten štedrý nielen december 24 Po snehu už nie je nikde ani stopy celkom mi tu stačia moje letné boty stromček sa už leskne krásnym [...]

Ján Marton a Pavel HIRAX Baričák – Vo hviezdach

10.07.2024

Na skúške pôvodnej tvorby 🙂 Vo hviezdach Naše mestá plné vôní tvoje miesta kde som sám Lesy lúky v mojej dúhe ty si tá čo v sebe mám Prečo hľadáme kroky do neba Keď na zemi ty i ja sme doma Vo hviezdach sú čarovné odrazy a zrkadlá na miestach na zemi ty i ja Vo hviezdach sú sny ukryté vo fľaši na miestach na zemi ja i ty Naše tichá plné hluku tvoje miesta kde som [...]

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.

Russia Military

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Ján Marton

Niektorí ľudia sa nikdy nezbláznia, tí musia mať ale príšerný život. - Ch. Bukowski

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 29270x
Priemerná čítanosť článkov: 1084x

Autor blogu

Kategórie