Založ si blog

Nedeľné polievky

Siedmy div i veta,

všetko v tebe žije.

Na začiatku sveta,

z dlaní tvojich pijem.

Nehladil som ťa dni,

životy i roky.

V tichu v tebe spím,

domy ako hroby.

Cintoríny ulice,

usmiate sú kríže.

Hlasy našli márnice,

ticho tiene líže.

Ako si to vedela?

Otáznikov plná rieka.

Na konci zas nedeľa,

polievka i holá veta.

Kroky tvojich riek,

póry plné planét.

Romány spod striech,

a v nich moja nádej.

Ďalšie divy sveta,

kedy ťa v nich zočím?

V okne tvoja tvár,

odraz vo mne blčí.

Neprestávaj tiecť,

rieka moja divoká.

Vôňa tvojich mien,

duša moja nemenná..

Ja a môj OASIS

19.07.2024

Dnes ráno prišla poštárka a doniesla mi darček. Platňu… Presne pre tento album z roku 1995, ktorého LP držíme s Ľubom v ruke som začal tvoriť. Vyvinulo sa to celkom jednoducho a nečakane. Lebo plány v živote sú absolútne na hovno. To je teda môj názor. Buď to príde, alebo nie. A to je jedno, čoho sa to týka. Vtedy to proste prišlo. Album od kapely OASIS – (what´s [...]

Ján Marton a Pavel HIRAX Baričák – Vianoce

16.07.2024

Vianoce Darčeky už čakajúna neposlušné detia v krčme na rohusa ešte stále svieti Kapor a oplátky pol deci na stojáka kravaty a viazanky kapustnica prihára pre nás… Na Vianoce našej lásky v zime nám kvitnú sedmokrásky a každý deň je ten štedrý nielen december 24 Po snehu už nie je nikde ani stopy celkom mi tu stačia moje letné boty stromček sa už leskne krásnym [...]

Ján Marton a Pavel HIRAX Baričák – Vo hviezdach

10.07.2024

Na skúške pôvodnej tvorby 🙂 Vo hviezdach Naše mestá plné vôní tvoje miesta kde som sám Lesy lúky v mojej dúhe ty si tá čo v sebe mám Prečo hľadáme kroky do neba Keď na zemi ty i ja sme doma Vo hviezdach sú čarovné odrazy a zrkadlá na miestach na zemi ty i ja Vo hviezdach sú sny ukryté vo fľaši na miestach na zemi ja i ty Naše tichá plné hluku tvoje miesta kde som [...]

koláž, fotky, mReportér

Legendárna AC/DC v plnej paráde. Najväčší hit rozpálil 100-tisíc ľudí, pozrite si, ako to vyzeralo

27.07.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

Poľsko / Migrácia / Hranice / Kontroly /

Poľsko prijalo zákon uľahčujúci bezpečnostným zložkám použitie zbraní

26.07.2024 22:36

Varšava aj EÚ tvrdia, že Bielorusko a jeho spojenec Rusko migrantov posielajú k hraniciam zámerne v rámci hybridnej vojny.

Robert Fico / Tomáš Taraba /

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

26.07.2024 17:49

Michal Sabo upozornil, že minister počúva najmä záujmové skupiny a nemá úprimný záujem komunikovať s laickou ani odbornou verejnosťou.

Denys Šmyhaľ, Robert Fico, Ukrajina

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00, aktualizované: 17:10

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Ján Marton

Niektorí ľudia sa nikdy nezbláznia, tí musia mať ale príšerný život. - Ch. Bukowski

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 29266x
Priemerná čítanosť článkov: 1084x

Autor blogu

Kategórie