Založ si blog

Nevolím

Už od zajtra sa snáď to pnutie medzi ľuďmi, ktoré vytvárajú dve politické propagandy upokojí.

Vyhrá lepší marketing. Lepšie vykonštruované sľuby a prázdne drísty. Je to môj názor a nikomu ho nevnucujem. Rozhodol som sa aj preto ignorovať voľbu prezidenta, nakoľko nie som zástanca menšieho zla.

Nepáčilo sa mi však, ako si ľudia démonicky a s krvavými očami uzurpovali svoje právo na pravdu. Ako boli hnaní svojimi motivátormi. Z jednej a či z druhej strany. Ja mám vo svojom okolí ľudí aj z jednej, aj z druhej strany. Aj nevoličov ako som ja. Odmietal som a aj odmietam pokrivenú ofenzívu niektorých politikov, ba dokonca tendenčných novinárov prezentujúc svoj osobný názor, ktorí národ počas štvavej kampane rozdeľovali. Niektorí sa správali ani NADĽUDIA a majitelia pravdy.

VERÍM, že to od zajtra pominie. Názor nie je pravda. Je to iba názor. Počkajme si, ono to všetko odpláva po prúde a príde niečo iné.

Niektorých čaká od zajtra možno organizovanie ďalších zhromaždení, či protestov a iní budú zase oslavovať. Tí ďalší ako ja sa nebudú môcť sťažovať, nakoľko svoj hlas neodovzdali.

Pochopiteľne, vyhrať môže len jedna strana. Ja si myslím, že pre bežného človeka je úplne jedno, kto tam nakoniec bude. Svet sa nezastaví a dokonca aj slnko normálne vyjde. Hlavne sa z toho netreba posrať a nebyť zbytočne premotivovaní. Základ je ostať v pohode, ak aj tvoj sused, kolega, alebo kamoš má iný politický názor. Politika je pánske huncúctvo, mňa o môj hlas určite dnes neoberie.

Majte pekný víkend😊

JM

Korene

30.05.2024

Stáva sa to pomerne často, že mi báseň príde len tak absolútne nečakane počas prenikania priestoru skrz dlane, alebo len známu tvár a či vôňu, ktorá mi pripomína moje dejiny. Keď si jej verše narýchlo niekam nepoznačím, nemám šancu sa k nej už nikdy vrátiť. A už vôbec nie ju dokončiť. Toto je iný prípad, poznačil som si ju a zároveň ju vlastne hneď aj dokončil [...]

Hrubá čiara nie je naratív

20.05.2024

V pondelok večer som si pozrel v televízii Ta3 rozhovor zástupcu opozície, pána Grohlinga a neviem či mám plakať, alebo sa smiať. Neuveriteľné. Grohling neodpovedal ani na jednu otázku, ktorú mu dal moderátor pán Bielik. Toto je snáď šialené. Fakt ani na jednu!!! Používanie slova NARATÍV sa stalo osobným športom liberálnych politikov. Toto kam až došlo? Čakal som [...]

Radikálne šialení liberáli žnú čo zasiali

15.05.2024

Pokus o atentát na premiéra Slovenska, ktorý sa dnes udial je niečím šialeným. To sa píše všade. Žiaľ už sme našli aj komentáre tipu TAK MU TREBA, alebo DOBRÁ SPRÁVA. Takýchto ľudí by som poslal pred súd. Natvrdo. Treba si ale na rovinu povedať, že bez plávajúceho lista na oblohe by nebol vietor. Alebo severák. Prečo sme ale dospeli až do tohto štádia a aký [...]

koronavírus nemocnica čína wuchan lekári doktor pacient

Japonsko hlási rekordný nárast smrteľnej bakteriálnej infekcie. Experti nevedia zistiť príčinu epidémie

17.06.2024 12:23

Odborníci zatiaľ nedokázali zistiť, čo je príčinou stúpajúceho počtu prípadov.

Forró, Pellegrini

Pellegrini oslovil lídra Maďarskej aliancie Krisztiána Forróa. V paláci má vzniknúť nový poradcovský tím

17.06.2024 12:15

Nový prezident uviedol, že chce zostaviť nový poradcovský tím pre národnostné menšiny. Maďarská aliancia pre Pravdu potvrdila, že Pellegrini oslovil lídra strany Krisztiána Forróa.

Generálna prokuratúra

V minulom roku narástol počet obžalovaných mladistvých aj mladistvých recidivistov

17.06.2024 11:37

Po ôsmich rokoch vyznačujúcich sa trendom poklesu trestných stíhaní mladistvých v roku 2023 generálna prokuratúra zaznamenala jej nárast o 4 percentá.

grécko, Mosley

V Grécku našli ďalšieho mŕtveho turistu, po troch nezvestných pátrajú

17.06.2024 11:37

Je to najnovší prípad z ostatnej série zmiznutí a úmrtí turistov na gréckych ostrovoch. Niektorí, ak nie všetci, sa vydali na turistiku v horúčavách.

Ján Marton

Niektorí ľudia sa nikdy nezbláznia, tí musia mať ale príšerný život. - Ch. Bukowski

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 20284x
Priemerná čítanosť článkov: 1127x

Autor blogu

Kategórie